October 31, 2012

basuh baju baby

salam semua, dah lama xupdate kat sini. 

Sedikit bizi sebab mengejar silibus dan segala tuntutan kerja. Student final exam 2 minggu ni. Macam biasa le, sebelum final exam, semua mesti beres. Hmmm...dah lama niat nak basuh pakaian baby, tapi asyik bertangguh ja. Hari tu tertangguh sebab lama juga tunggu penyidai yang sweet tu. Saya beli kat cosway, kena IOU dulu, tp xlama la sangat. Tapi bila dah dapat, penyakit M pulak yang datang..he he, apalah ibu ni, xbaik tau.

Yang saya basuh ni skit jer, sebab yang ni adalah sebahagian je baju yang saya bawa ke Labuan. Yang lain2 saya tinggal di Penang, sebab nanti minggu ke 36 saya akan fly balik umah mak. Yang ni kiranya spare in case apa2 berlaku. Harapnya dipermudahkan, semoga semua berjalan seperti yang dirancang, ibu sempat balik umah umah opah penang kan baby? 

Best jer bila dah siap basuh semua baju2 ni, wangi bau baby jer masa nak sidai. Hubby cakap mcm xcaya jer, dalam rumah kita ada gantung2 baju baby macam ni. Hmmm, xsabar rasanya nak tunggu baby ibu kuar nanti. Semoga semua dipermudahkan ya Allah.

He...he, layan je gambar baju baby yang cinonet jer saya bawa ni. Dengan penyangkut baju baby pink lagi tu. 




No comments:

Post a Comment