October 01, 2012

my wishlist...Medela Freestyle



Saya berdoa agar hajat saya akan tercapai untuk full BF my little A kelak. Sekarang tengah survey harga and the best website untuk beli Medela FS ni, memndangkan saya berniat untuk mengepam di opis, jadi saya bercadang untuk menggunakan pam yang praktikal dan menjimatkan masa. Tak de la saya asik hilang jer untuk mengepam terlalu lama, nanti students datang nak jumpa pon susah. Macam dah jumpa site yang best untuk saya beli pam ni, tapi macam terlalu awal lak saya nak beli sebab waranty untuk spare part just 90 hari. kalau saya beli sekarang, belum sempat due date lg dah abis waranty tu. Tak pe, saya nak deal dulu dengan seller tuh, harap dapat beli nanti, janji awal2 dulu dengan dia. 

InsyaAllah, harap agar semua dipermudahkan oleh-Nya.

No comments:

Post a Comment