February 14, 2014

"IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014"

Salam...setelah sekian lama menyepi, akhirnya aku kembali dengan entry GA ni. Dengan harapan agar menang hadiah...huuuu

Pssstt: malas nk buat celoteh, aku copy jer entry tuan tanah. Harap2 lekat ke hadiah yer...


Alhamdulillah... ini tahun ketiga IntaNBerliaN Mega Giveaway @ Giveaway tahunan di blog saya diadakan.. Giveaway yang diadakan setiap bulan Februari sempena bulan kewujudan blog IntaNBerliaN & bulan kelahiran saya... Dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim secara rasminya saya lancarkan IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014.. Moga IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 berjalan dengan lancar & mendapat sambutan yang menggalakkan... Aamiin.. (",)


Syarat-syarat @ Cara Penyertaan :-

1) Blogger yang menetap di Malaysia / mempunyai alamat di Malaysia
2) Buat Entry bertajuk "IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014"
3) Letak banner IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 dalam entry
4) Letak link sponsor dalam entry
 5) Hantar link entry u all ke kotak komen entry ini
 6) Nak lagi senang, copy je entry ni.. (",)

TARIKH TUTUP : 16 FEBRUARI 2014
PEMENANG DIPILIH SECARA CABUTAN BERTUAH.. ALISHA YANG AKAN CABUT UNDI (",)

P/s : Terima Kasih sebab sudi join IntaNBerliaN Mega Giveaway 2014 (",)

1 comment: